Summercamp 2018

Summercamp 2016

Fler bilder (+10) >>
detta året så deltog ungefär 90 barn på summercamp
Teambuilding lekar på förmiddagen ovh handbollsmatch på eftermiddagen.
Åhus 2016

Fler bilder (+9) >>

Summercamp 2015

LHK rivstartade handbollssäsongen 2015/2016 med ett fartfyllt Summercamp på Tångvallas skolan den 30/8.

75 barn i åtta åldersblandade färgglada lag utkämpade med liv och lust tio teambuildningslekar och en massa handbollsmatcher.

Det lila laget gick segrande ut ur finalen mot det orangea laget och erhöll därmed den ärofyllda titeln Årets Summerchamp.

Stort tack till alla ledare och föräldrar som hjälpte till att genomföra dagen!

Tack även till våra sponsorer Lions Club Reng Höllviken!

Summercamp 2014

Fler bilder (+22) >>

Vid årets Summercamp så deltog ca 70 barn. Barnen delades in i 8 olika lag, och fick varsin färgglad tröja. Sedan var det en lekfylld dag där förmiddagen bestod av teambuildings lekar, plankan, knopen, gissa rotfrukt, lego, kapplabyggen, minneslekar, skjuta gummiband, pingis och några till. på eftermiddagen var det handbollsmatcher med lite special regler. Dom älsta får 1 poäng för mål, 02/03 får 5 poäng och dom mindre får hela 10 poäng för ett mål. Barnen samarbetade på ett underbart sett och det är kul att se dom stora killarna ta hand om dom yngre killarna och tjejorna.

Stort tack till Lions som sponsrat oss och stort tack till Arrangemans teamet.

/Styrelsen