Den ljusblå vägen

Den Ljusblå Vägen är ett dokument som beskriver hur Ljunghusens Handbollsklubb, LHK, fungerar, vad föreningen står för och styr efter. Dokumentet är framtaget för att uppnå följande huvudsyften:

• På ett lättförståeligt sätt ge alla som är intresserade av LHK en enkel och snabb bild av hur föreningen fungerar.
  • Skapa enhetlighet inom LHK.
  • Vara ett stöd för alla som på ena eller andra sättet är en del av föreningen.

Den Ljusblå Vägen ska vara ett levande dokument som används aktivt inom föreningen. Det ska uppdateras och revideras vid behov i samband med LHK:s årsmöte.

Dokument: Den ljusblå vägen